Krótki opis reklamy mobilnej i outdoor dla przedsiębiorców

które codziennie przejeżdżają obok nich, jednak dobra ich lokalizacja pozwala na dotarcie do sporej liczby nowych klientów. Dzięki temu w wielu przypadkach udaje się znacznie podnieść poziom sprzedaży konkretnych produktów w jaki

Dodane: 18-12-2017 03:21
Krótki opis reklamy mobilnej i outdoor dla przedsiębiorców

Stacjonarne przyczepy reklamowe

W niektórych częściach miasta znajdują się stacjonarne przyczepy reklamowe. Takie stojące przyczepy reklamy mogą się wprawdzie opatrzeć osobom, które codziennie przejeżdżają obok nich, jednak dobra ich lokalizacja pozwala na dotarcie do sporej liczby nowych klientów. Dzięki temu w wielu przypadkach udaje się znacznie podnieść poziom sprzedaży konkretnych produktów w jakimś sklepie. Jest to bardzo ważne dla osób kierujących sklepami meblowymi czy budowlanymi, że mogą korzystać z różnego rodzaju metod reklamy. Wiedzą, że ich klientami są osoby w różnym wieku, dlatego sięgają także po przyczepy reklamowe. Mogą one być oświetlane, a dzięki temu zwracać na siebie uwagę. Jest to bardzo ważne, ponieważ daje gwarancję skuteczności reklamy.


Czy reklama mobilna jest gorsza od bannera?

Pewnie każdy z was kojarzy jeżdżące przyczepy reklamowe z zamontowanym głośnikami, które w kółko na najem reklamy. Jest to całkiem ciekawy sposób na promowanie jakiegoś wydarzenia lub jakiejś usługi. Często korzystają z niego na przykład banki w celu reklamy nowej oferty kredytowej lub lokalne firmy które organizują jakiś event.

Niektórzy mogą uważać, że jest to reklama uciążliwa jednak zazwyczaj czas nadawania takiej reklamy nie przekracza paru godzin. Podczas gdy banery zaśmiecają przestrzeń publiczną cały czas. Można więc stwierdzić, że taka reklama jest mniej uciążliwa niż tradycyjna reklama zewnętrzna


Reklama zewnętrzna - opis z Wikipedii

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna