Szaleństwo reklamowe

Dodane: 10-08-2015 08:57
Szaleństwo reklamowe Każda forma rozgłosu jest dobra, a żyjemy w czasach gdzie możliwości dla każdej firmy jest bardzo dużo. Potykacz, ulotki to tylko wierzchołek góry, są jeszcze druk naklejek, które na pewno dużo pomogą.

Definicja druku

Druk...? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np. na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa.

Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp. - choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami.

Wprowadzenie do drukarń technik komputerowych i druku cyfrowego, sprawiły, że coraz częściej przez druk rozumie się również wydruk dokonywany na skalę przemysłową za pomocą przystosowanych do tego maszyn drukarskich.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk


Drukarnie online

Drukarnie internetowe zdobywają coraz więcej zwolenników, w sumie nic dziwnego kiedy coraz więcej handlu odbywa się przez internet właśnie. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ można od razu zniwelować błędy popełniane przez potencjalnych klientów przy składaniu zamówienia.

Często zdarza się, że prześlą zły plik w złym formacie, przy drukarni internetowej ten błąd jest wychwytywany jeszcze przez sam skrypt przyjmujący zamówienie. Oczywiście takie drukarnie mają też swoje wady, czyli brak możliwości zindywidualizowanego podejścia do klienta i jego potrzeb, no chyba, że trafimy naprawdę dobrą drukarnię.


Co by było bez poligrafii?

Wszyscy lubią kolorowe czasopisma czy ulotki. Jak jednak wyglądałby świat marketingu i reklamy gdyby nie druk i poligrafia? Dzisiaj produkuje się takie rzeczy na masową skalę, nakłady są coraz większe, bo i zapotrzebowanie cały czas rośnie.

W dzisiejszych czasach nie ma firmy, która choć raz nie skorzystałaby z usług drukarni- ulotki, wizytówki czy mały banner, to niemal standard dla każdej firmy. Od tych małych po te duże ? wiadomo, że na inną skalę. Jednak dalej można spotkać źle oznaczone czy nie wypromowane marki, przyczyną tego może być właśnie brak inwestycji w drukowanie materiałów reklamowych.